Veelgestelde vragen

Bekijk hier de vaakgestelde vragen. Met wat geluk vind je meteen een antwoord op jouw vraag.

Alles Levering Privacy Retourneren
  • Levering

    Wat zijn de verzendkosten?

    Een overzicht van onze verzendtarieven vindt je HIER.

  • Privacy

    Hoe worden mijn persoonlijke gegevens beheerd?

    Wij zullen uw persoonlijke gegevens gebruiken in overeenstemming met ons privacyverklaring die u HIER kunt raadplegen.

  • Levering

    Hoe worden mijn goederen verzonden?

    Een overzicht van onze verzendmethodes vindt je HIER.

  • Retourneren

    Hoe kan ik iets retourneren?

    Bent u niet tevreden of hebt u iets toch niet nodig? U heeft 14 dagen de tijd om ons te laten weten dat u (een deel van) uw bestelling wil terugsturen. Hoe u dit best doet en hoe uw retour wordt afgehandeld, kan u HIER nalezen.

  • Levering

    Hoe volg ik mijn levering door DPD?

    Je wordt de dag voor de levering op de hoogte gebracht via sms of e-mail over het exacte aflevermoment. De ochtend van de levering volgt een tweede bericht ter bevestiging.

    Levering tot op 1 uur nauwkeurig!

    De dag van de levering krijg je een bericht met een tijdsvenster van 1 uur waarin de chauffeur zal langskomen.

    Andere datum of afleverlocatie?

    Een lastminutewijziging voor de levering? Je kan de datum en de plaats van de levering aanpassen tot 1 uur voor het moment van de levering.

    Met Follow My Parcel weet je altijd exact waar je pakket zich bevindt.

    Deze functionaliteit toont op een kaart waar de chauffeur is en hoeveel stops hij nog moet uitvoeren voor hij bij jou levert.